Senin, 23 November 2015

Kelebihan Pengamal Alternatif

Kelebihan Pengamal Alternatif

Ubat alternatif merujuk kepada banyak keseluruhan ubat-ubatan. Saya tahu ubat-ubat herba dengan baik tetapi ini hanya sepotong kecil seluruh alam semesta perubatan alternatif.

Ia adalah malang bahawa ramai kakitangan perubatan 'tradisional' hari ini melupuskan ubat-ubat herba, atau ketawa tentang mereka. Perkara yang ironis adalah, dalam banyak kes dadah mereka menetapkan yang diperbuat daripada herba.

Terdapat satu trend baru permulaan, yang mula melawan pemikiran yang berat sebelah ini. Ia dipanggil penjagaan pelengkap. Dengan rawatan penjagaan pelengkap, doktor dan pembekal perubatan alternatif bekerjasama. Ini membolehkan mereka untuk datang dengan kursus keseluruhan rawatan yang terbaik untuk pesakit.

Ia amat berguna untuk doktor dan pengamal alternatif untuk bekerja bersama-sama. Dalam beberapa kes, ubat-ubat herba boleh berinteraksi dengan ubat lain. Selain itu, terdapat beberapa keadaan di mana ubat-ubat herba boleh membuat mereka lebih buruk daripada yang lebih baik. Saya tidak mempunyai semua kesan-kesan sampingan yang mungkin dan interaksi dihafal, tetapi saya tahu ramai daripada mereka, dan mereka yang saya tidak tahu saya tahu di mana untuk mencari maklumat tersebut.

Doktor, di sisi lain, biasanya tidak tahu perkara-perkara ini. Tidak ramai doktor mempunyai lebih daripada pengetahuan yang cetek herba. Ada doktor yang mengambil berat tentang pesakit mereka mengambil herba kerana mereka tidak tahu apa kesan akan. Itu adalah di mana mereka perlu bercakap dengan herba yang, seperti saya.

Saya bekerja dengan doktor, dan ini adalah berguna kepada saya kerana saya tidak boleh menetapkan. Doktor boleh melakukannya kerana dia mempunyai latihan yang sesuai untuk ini. Apabila ia datang kepada ubat-ubatan standard, saya hanya akan menjadi meneka tentang apa yang akan bekerja terbaik dan dengan jelas bahawa bukan cara untuk pergi.

Manfaat lain di sini adalah perubatan tradisional. Kita tidak harus menolak borang ini perubatan - ia boleh menjadi amat berkesan, dan selalunya ia boleh mendapatkan pekerjaan yang dilakukan apabila herba semata-mata tidak boleh.

Mari kita serangan jantung, sebagai contoh. Terdapat herba yang boleh darah nipis, tekanan darah rendah, dan membantu mengawal kolesterol. Walau bagaimanapun, tiada herba yang saya boleh memberi seseorang untuk menyelamatkan tisu jantung semasa serangan jantung. Serangan jantung memerlukan perjalanan ke hospital, dan ubat-ubatan konvensional.

Kereta pelengkap membolehkan terbaik dari semua dunia. Pesakit boleh mendapat manfaat daripada yang terbaik bahawa perubatan tradisional tawarkan dan boleh mengakses bantuan yang boleh datang dari perubatan alternatif juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar